Makaron Lubella Vega z pomidorami

 Witajcie, przedstawiam Wam nowy produkt jakim jest Makaron Lubella Vega z pomidorami. Zapraszam do zapoznania się z produktem.


OPIS -
Grupa: Węglowodany
Nazwa: Makaron Świderki nr 22 Vega z Pomidorami
Firma: Lubella
Dostępność: ...
Waga: 400 g
Cena:  3 zł


 - Wartości odżywcze w 100 g  -

Kalorie  346 
Węglowodany 68 g
W tym Cukry 0 g
Białko 13 g
Tłuszcze 1,5 g 


 - Prezentacja Produktu  -


- SKŁAD -
93 % mąka z pszenicy durum, 7 % pomidory w proszku

RECENZJA -
 Makaron jest bardzo smaczny, smak pomidorów bardzo się przebiją. Makaron przypomina w smaku zupę pomidorową. Nadaję się do dań obiadowych i rożnego rodzaju sałatek . Osobiście przypadł mi do gustu. Na pewno jeszcze raz go kupię .
A Wy co o nim sądzicie ?

- OCENA - 
W SKALI ŹRÓDEŁ WĘGLOWODANÓW
9 za SMAK
za MAKROSKŁADNIKI
za CENA
ŚREDNIA 7,6/10

- SHARE -

Komentarze

  1. Nie jestem fanką takich makaronów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem :) Pierwszy raz jadłem taki wynalazek i bardzo mi zasmakował . Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Twoja recenzja zachęciła mnie do skosztowania wersji pomidorowej :) jadłam już szpinakowy i był pycha. Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakowy też jadłem, ale bardziej podchodzi mi pomidorowy :) Ciężko teraz dostać ten makaron, czekam aż będzie ogólnodostępny . Piona :)

      Usuń

Prześlij komentarz